piątek, 15 marca 2013

The Travelling Painter

I am right in the middle of business travel. I did not want to miss on my painting, though. Therefore, I prepared a travelbox for my heavies.

Jestem w trakcie podróży służbowej. Nie chciałem jednak przegapić okazji do malowania. Przygotowałem więc pudełko podróżne na moje ciężkie wsparcie.




I did not bother taking my camera, therefore for couple of weeks I will be making photos with BlackbeBerry.
Both Jacks are have base blues and metallics painted with airbrush. Now time for details and shades.

Nie zabrałem ze sobą aparatu, dlatego przez najbliższe dwa tygodnie zdjęcia będą pochodzić z BlackBerry.
Oba jacki otrzymały podstawowe błękity i metale z aerografu. Teraz czas na detale i cienie.


While packing I forgot to publish photo with basecoated jacks and gunner. I hope The Noble Jury will not ban me just now - I shall upload it as soon as I get back home and pick the camera. Photos are the, I swear.

Podczas pakowania zapomniałem wrzucić na bloga zdjęcia z jackami i gunnerem w samym podkładzie. Mam nadzieję, że Sznowne Jury nie zdyskwalifikuje mnie zanim wróce i chwycę za aparat. Zdjęcia są zrobione, zapewniam!

Brak komentarzy: