środa, 3 kwietnia 2013

Next level

Looking into other people's blogs I got a bit envious of the stuff they do. I resolved it is time for me to move to the next level.

I struggled with the trencher's coat last time. The highlights just did not want to look right.

Now I want the officer to look different. I took a set of photos with primed figure under zenithal lighting. Just below the lamp. Next, I used these as reference when painting blue coat. I limited myself to only a portion of the mini. I was a bit impatient and wanted to see the results right away.

Oglądając sobie blogi innych ludzi poczułem igiełkę zazdrości o rzeczyktóre robią. Postanowiłem, że najwyższy czas, bym przeszedł na następny poziom.

W zeszłym miesiącu trochę się namęczyłem z płaszczem tranchera. Światła i cienie po prostu nie układały się przekonująco.

Tym razem chcę pomalować oficera inaczej. Zrobiłem serię zdjęć zagruntowanej figurki bezpośrednio pod lampą. Potem miałem je stale otwarte i służyły mi za wzór przy malowaniu błękitnego płaszcza. Ograniczyłem się tylko do kawałka panopka. Byłem trochę niecierpliwy i chciałem zobaczyć kompletny wynik od razu.


So far, I am quite satisfied with the outcome. Will add some speed to the technique tomorrow. If I manage to paint whole coat, I'll stick to that with the rest of the army.

Póki co, wynik jest dla mnie jak najbardziej ok. Jutro dodam do techniki trochę tempa. Jeśli uda się pomalować cały płaszcz, będę się trzymał tego sposobu na całej armii.

Brak komentarzy: