niedziela, 24 lutego 2013

My LHS will sponsor a painting competition. Sounds like opportunity to paint my Cygnar army and start gaming seriously. 

Mój lokalny diler plastikowego cracku postanowił sponsorować konkurs malarski. Wygląda na dobrą okazję, by w końcu pomalować moją armię Cygnaru i zacząć nią grać na poważnie.



Here is my army rooster. Some of the models are started, which will set me back few points. Unless I strip the paint and start from scratch.

A więc oto moja lista. Niektóre modele są napoczęte, co pozbawi mnie kilku punktów. Chyba, że zmyję farbę i zacznę od nowa.


Captain Kara Sloan [x1]
Hunter [x1]
Cyclone [x1]
Defender [x1]
Arcane Tempest Gun Mages [x6]
Arcane Tempest Gun Mage Officer [x1]
Grenadier [x1]
Black 13th Gun Mage Strike Team [x3]
Field Mechaniks [x6]
Trencher Infantry [x6]
Captain Maxwell Finn [x1]
Reinholdt, Gobber Speculator [x1]
Trencher Master Gunner [x1]

Brak komentarzy: